Vilket oflyt!

Jag ska nu berätta om mitt kära oflyt kring den här resan hitills.

1. Vi skulle  ju ha åkt redan förra termin men då blev ju planet inställt på grund av vulkanen på Island.

2. Sen igår skulle jag framkalla kort som jag ska ge min spanjor, men då glömmer jag plånboken hemma

3. Fick därför hämta korten idag, och när jag ska sätta in dem i albumet så går albumet sönder!

4. När vi ska skruva ihop albumet igen så funkar inte det, för att skruvarna inte hör ihop

5. När jag väl lagat albumet inser jag att jag har glömtatt sätta in 4 bilder som ska sitta i mitten, fick därför sätta om alla

6. När jag ska ställa in koden på vår nya resväska så går den istället i baklås och jag var tvungen att pröva alla siffror upp till 600 , då den tillslut gick upp


Det var väl all oflyt hitills, men vem säger att det inte kommer mer ? :O

Vi får dock hoppas på att jag slipper de "
Ha de bra så länge !

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0