Tänk tänk tänk

Jaa ni tänka, det är en sak jag är bra på i alla fall. Fast jag har kommit underfund med att jag tänker på tok för mycket !! Det går inte en enda sekund utan att jag tänker på en ända sak, utan hela tiden snurare de tankar i hjärnan på mej!

För er som känner mej vet ni ju att när jag ska berätta saker så tar det alltid väldigt lång tid för att jag hela tiden kommer bort mej. Det är för att samtidigt som jag berättar något, tänker jag på något annat, tittar på något annat och gör oftast också något samtidigt. Och även fast jag är tjej så klarar jag inte av de utan att de tar en väldig tid, så de är bara att vänja sej (om man inte redan har de).



Jo, nu ska jag ta och komma fram till sak.. det jag har tänkt på de senaste veckorna väldigt mycket är KILLAR. Vad är de bra för egentligen ?? Förr eller senare leder det alltid till en massa problem, eller hur ? All energi man ibland lägger ner på killar rinner ju för de mesta ut i ett större eller mindre problem.. Håller ni tjejer inte med mej?

Och så fort man börjar prata med en kille så hör dem bröllopsklockorna ringa , är det inte konstigt? Det finns något som heter KOMPISAR! Men det är väl inte förän de kommer upp i åldern som de kanske förstår de..

Jag har i alla fall bestämt mej för att lägga killar på hyllan för ett tag !

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0