Våffeldagen

Tjena :)
Som ni kanske inte vet är de Maria bebådelsedagen idag , vilket är toppen för då får man tjocka våfflor, med anra ord är det alltså våffeldagen idag :D



Min våffeldag ska tillbringas med Angelica nu på eftermiddagen och sen ikväll är de Bridgetävling på schemat :) Vi måste ju tagga inför lägret på lovet :D

Egentligen skulle jag kunna säga att jag har fått påsklov nu, för imorn kanske jag stannar hemma från skolan... har bara svenska och på den är de redovisningar och jag har redan redovisat ... Så kanske blir att va hemma och smygstarta lovet (y)

Igår träffade jag louise och becca och de måste jag säga va mycket mycket trevligt :) Vi tjocka massa kiwisar och kolakaka och fröken kladdmaja fick kladda lite också ;) Bilder kommer senare!! Jag tjocka förrädiska chokladkex hemma hos Lollo senare på kvällen sen och , jaa asså jag kan inte sluta äta dem :O Hahahha XD


(Y) Visst e de goda dem här? (Y)

Ha en bra Maria bedådelsedag och käka en massa våfflor :)

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer
Postat av: ax

Jag är beroende, du är beroende, vi är beroende"!

2010-03-28 @ 20:03:37
URL: http://enrosaflamingo.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0