Spanien :D:D


Japp nu ska jag ta och berätta för er, de jag egentligen skulle ha gjort en annan dag, men som jag helt enkelt inte har haft tid med eftersom jag håller på och läser en bok som liknar bibeln xD på 550 sidor :S

Jaja åter till ämnet!
Imorn klockan 18.10 kommer det 12 stycken personer från Spanien som utbytesstudenter och ska stanna här tills på tisdag nästa vecka. En av dem 12 ska bo hos mej! En spanjorska kommer alltså till mej imorn! Itsaso heter hon, och jag har ingen aning om hur man utalar hennes namn så de kan bli lite pinsamt xD Det är helt sjukt att de kommer imorn, man har liksom inte riktigt kunna smälta de, eftersom det inte alls var länge sen det bestämdes. Men det är en stackars spanjor som inte har någonstans att bo än! Men de vet han inte om XD

Eftersom det är utbytesstudenter innebär det ju också att jag kommer åka dit också! WIIIIIHOOO säger jag bara :D Den 22 April bär de iväg och fy sjutton va kul de ska bli !! Inte bara jag åker som ni förstår utan jag åker med bl.a Carro, Cissi , Frida och Pernilla och jag säger bara att vi tjejer kommer ha så otroligt kul!!



Ne nu ska jag fortsätta läsa min bibel xD och också chatta lite med Itsaso och påminna henne om mössa och vantar!

Ha en bra kväll!

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0