Itsaso och de andra

Ååå vilken underbart rolig vecka det har varit, jag orkar inte skriva allt här, inte idag i alla fall, har ingen kraft är helt slut faktiskt! Men ville bara säga till alla att om ni får chansen att göra ett sånt här utbyte, gör det!! Ni kommer inte ångra er! Jag har haft så himla kul, verkligen!

Imorse när min älskade spanjor Itsaso och de andra spanska skulle åka hem så brast alla tårar och jag grät i säkert 45 min! Nu såhär efteråt och samtidigt som jag grät så bara garva jag åt mej själv, men jag kunde lix inte slute gråta!! Jag kommer sakna henne så mycket och de är redan jättetomt! Men det är bara 46 dagar kvar tills vi kommer ses igen, för den 22 april är det dax för oss att åka till Spanien! Och de vill jag säga, de ska nli SJUKT KUL!!!

Nu är de säng dax för min del i alla fall, för som jag sa så är jag väldigt trött, allt de vi har gjort har verkligen tagit kol på en!

Men kommer ladda upp lite bilder en annan dag i alla fall, så dem har ni att se fram emot :)

Buenos noches

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0