Det är inte lätt när det är svårt :O

Det är inte lätt när det är svårt :O
Ne de har jag konstaterat att det är de verkligen inte är!

Jaha , jag är väldigt dålig på att uppdatera de måste jag erkänna, men det finns ingen tid :O Det är prov hit och dit, man ska träna, man ska spela bridge och man ska umgås med sina nära och kära! Det är inte mycket tid över då alltså!!

Men ska nu bara i efterhand såhär, mer än vecka försent ska jag gratta LOUISE AXDORFF på 18-års dagen!!!

                                            så GRATTIS LOUSIE !!! :D Du är en stor flicka nu !! :)

Imorn kommer jag få reda på om jag får börja simma efter imorn eller om de kommer dröja ännu längre. Fast jag kommer ändå inte kunna börja simma imorn eftersom jag har dragit på mig en mindre rolig förkylning!! Jag lovar att det bara va för att jag inte hade på mej långkalsonger i helgen, vilket jag alltid har!! Så nu vill jag inte höra mer klagomål om att jag har långkalingar, för jag behöver de ;)

Jaja nog bloggat för det här inlägget ! Jag ska försöka bli bättre med uppdateringen, de ska jag verkligen :)

Ha de bra!

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer
Postat av: ax

ska försöka att inte klaga på dina kallingar !

2010-03-23 @ 22:29:06
URL: http://enrosaflamingo.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0