stolt !


Blir en kortis innan nu innan jag ska försöka sova. Inatt skulle jag gärna vilja få sova hela natten utan att behöva gå upp och lägga mig i soffan för att jag har ont i ryggen:S men de kanske är för mycket begärt?

Jaja idag har jag i alla fall varit väldigt duktig och pluggat massa verkligen + att jag har fixat klart nästan allt inför Emmys 17-års fest/kalas imorn! Så nu ser min plugglista ut såhär:

Teckenspråk
Kostfrågor
Målsättningsgrej
Naturkunskapsredovisning

Är stolt över mej själv faktiskt!
Jag har massa saker jag skulle vilja skriva egentligen men orkar faktiskt inte sitta och skriva allt med vänster.. så jag skiter faktiskt i de!

Nu ska jag i alla fall sova så god natt på er ! :)
Pussilipuss / Krullbert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0