Snigelfart Snigelfart Snigelfart

Allting går verkligen i snigelfart framåt för min del just nu!
Har nyss skrivit klart min jobbansökan i alla fall. Den ska va inne imorn så den va högst prioriterad. Eftersom jag inte va med på naturkunskapen idag i skolan, lovade jag min lärare att ändå jobba 80 minuter med det, så det är väl bara att sätta igång.. Men jag har jättesvårt att koncentrera mig, och särskilt nu när klockan är 7 och jag egentligen har träning. Det är tråkigt att inte vara där! Men samtidigt är de ju inte jättekul alla gånger och bara sitta och glo xD Jag hoppas ni antecknar, för det här va mycket viktig information!
Ha det bra!
Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0