Glasögonorm

Yees tro det eller ej, men det stämmer. Jag med min dundersyn har glasögon! Inte för att jag ser för dåligt utan för att jag ser för bra! Jag måste ha glasögon för att hjälpa ögonen att slappna av.. Nu har Oliwer äntligen fått sett mej i glasögon , haha för snygg är jag i dem! Kommer inte lägga upp någon bild bara så att ni vet! För tillfället funderar jag på att göra bloggen lite mer officiell, men jag vet inte riktigt...
Kom och tänka på en sak förut, de va Cissi som påminde mig. Förra våren då gick jag runt med talförbud och nu går jag runt och bara kan använda en arm xD Bra jobbat liksom :O
Pratar för övrigt med Oliwer och Erik på msn vilket gör att riktigt roliga minnen ploppar upp, sommaren-08 med Angelica och dem två pojkarna kommer förbli oförglömlig <3
Sommaren-08<3
Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer
Postat av: Angelica

sommarn -08 <3

2010-02-01 @ 11:47:31
Postat av: Krullberta

Minnen <3

2010-02-01 @ 15:13:58
URL: http://krullberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0