Fredag/Lördag/Söndag

Ja nu var det måndag igen och ny vecka! Eftersom jag har varit dålig på att uppdatera under helgen så ska ni nufå min helg :) :


Fredag natt
I fredags kväll när jag kom hem från My var de ju egentligen meningen att jag skulle sova men icke sa nicke så blev de inte. Istället satte jag mig och scannade in 50 stycken bilder på datorn. Ni förstår att det är många kalas
nu den här veckan.
Söndag: Pappa 43 & Kicki 18
Måndag: Farbror Roger ? & Nathalie 14
Tisdag: Mamma 40
Fredag: Emmys 17-års kalas
Lördag: Mammas 40-års kalas
Så när mamma fyller ska hon få en bok av oss, och i den ska vara massa bilder. Och bilderna är redan foton som först måste scannas in på datorn och sen in på usb, upp på stan och framkallas, för att sen klistras in i boken! Så att scanna in bilder satt jag upp och gjorde till typ halv 3!


Lördag dag
Sen gick jag upp halv 8 för att försöka få upp mina kära syskon ur deras sängar. Carolina vägrade gå upp förrän klockan 9, men mot förmodan lyckades jag få min sömntuta till bror, Fredrik! Vi fortsatte att leta kort tillsammans till mammas present, så att morgonen tillbringades senare åt att scanna in ytterliggare 30 bilder.
Sen drog jag upp på stan och fikade med två underbara flickor. Vi fikade på Gröna Grodan, jätte mysigt ställe :) ! När jag sen skulle hem och fixa med de ny framkallade korten , men jag hade klantat till de så att de inte skulle komma förrän på måndagen. Så när jag kom hem fick jag Sophie och Carolina fixa utan korten så länge.

Festar precis som alla andra.. nästan ?
På kvällen va de lite veligt om vad som skulle hända, men Elvira skulle jag träffa i alla fall! Vid halv 10 drog vi på fest i Ad hos en som jag gått i pararell klass med på Brunnsskolan. Jag festar precis som alla andra fast med mitella och utan sprit (y) Som pappa sa: Du kör med tabletter istället !
När klockan slog 12 blev de födelsedagssånger för fulla halsar, vi hade ju både Kicki och Fredrik som fyllde 18 år!!
De va en trevlig kväll men saknade ju ändå någon <3


Söndag
Denna dag tillbringades åt att chilla, fira pappa, spela bridge och se Johan Falk med Emmy :) Mycket bra dag men borde ha pluggat mer ... !

Där har ni min helg, tror inte jag ska glömt något .

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0