Diskret .. Jaja

Andra avenyn va riktigt bra idag precis som vanligt (y)

Nu ska jag ta och berätta för er om dagens sminkning som va lite utstickande...

Imorse när det var 20 min kvar tills jag skulle gå till bussen så frågade jag mormor om hon inte ville sminka mej. (Vill bara att säga att min mormor inte är en gammal mormor, utan hon är rätt ung, 57år. Hon säljer Mary Kay såhon kan det här med smink) Och visst ville hon det. Men innan sa jag - Men de ska va naturligt! Inget som sticker ut! Helt diskret och vanligt liksom!
Efter en kvarts sminkning skriker hon till Kjell (hennes man) att han måste skjutsa mej till skolan för att hon inte skulle hinna med sminket.. Och jag tänkte bara, herregud hur ser jag ut egentligen.. Efter ytterliggare 10 min fick jag se mig själv i spegeln och jag kan ju inte direkt säga att de va diskret !! Inte om man jämför med hur brukar sminka mej liksom.. Men för henne var det nog diskret.



De ser inte mycket ut för världen men korten är tagna efter en hel dag! och jag brukar verkligen inte ha utstickande smink!

Fick en del förvånade blickar i skolan och det första Oskar sa när han såg mig på simningen va : "va mycket smink du har!" Jag säger bara vad var det jag sa , för jag visste att han skulle säga det! Jaja, min tanke var ju bara att jag skulle slippa sminka mej med vänster eftersom jag är lite handikappad för tillfället...


Nu är det sängdax för min del
Sov gott <3
Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0