Allt för mat!

Jaha nu va jag hemma från skolan då , även fast det är över 3 timmar kvar tills jag slutar. Men är man invalid så är man. Hade egentligen kunnat gått hem direkt efter idrottspsykologin klockan 20 över 9, men satt kvar och sociala med Cissi fram till lunch. När det för en gångs skull är god mat i skolan, måste man ju passa på och äta den också, och idag var det chilikassler och ris så de fick jag ju inte missa! Nu hände det något konstigt med texten, så allt blev jättestort :O Aja..

Nu blev det istället jätteliten text, aja de får bli ett lite konstigt inlägg det här. Igår va jag iaf på träningen och visade att jag va vid liv :) sen på kvällen träffade jag Angelica de blev en kväll med lite av varje. Bland annat andra avenyn som har börjat igen! Mycket spännande var det! Men jag tycker den nya tiden som är på onsdagar klockan 9, suger! Onsdagkvällar brukar ju vara mina pluggkvällar men nu får vi se hur de kommer bli med den saken nu...
Nu ska jag försöka mig på att plugga lite, ska skriva en jobbansökan på svenskan och en målsättning på idrottspsykologin.
Pussilipuss/Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0