Stygnen borta


Precis som de låter, stygnen är nu borttagna ! Tydligen var de 3 knutar på tråden, så kunde de inte säga hur många stygn de va. Hemma hos Angelica igår hade vi nämligen gisningstävling xD de va gissningar mellan 11 och 32 stygn tror jag (?) Men de gick ju som sagt inte att säga så de blev varken någon vinnare eller förlorare.

Gårdagen tillbringades som jag skrev hos Angelica och Oliwer, egentligen skulle Erik också komma men han dissa oss :O Utan att säga något dessutom , dålig stil! Men vi hade ju kul ändå med bridge och massa singstar :D ! På förmiddagen stod jag på G-vik och NUSS-yngre (Nordiska Ungdoms Simspelen) och sålde badkläder och andra tillbehör, tillsammans med Nathalie. Och jag kan bara säga att vi var ett grymt försäljningspar ! Snacka om teamwork ! Vi fick en kille som bara gick förbi att köpa både paddlar, fenor och en badmössa för 540 kr. De är bara att slänga fram plånboken!

Nu blir det de gamla vanliga... PLUGGA ! Jippie wihoo va kul!! NOOOT ! Är så trött på att det hela tiden är så mycket i skolan att göra, det tar kol på mig ! Men men det är bara att ta sig i kragen och sätta fart med pluggandet! Senare ikväll blir det att åka iväg till träningen ! :) Btw kommer jag inte att få simma ordentligt förän om 3 månader :'( Som tur är kommer jag få träna lite annat men ändå , det är ju simma jag vill göra! Jag får helt enkelt hålla ut och tänka på att de förhoppningsvis kommer bli bättre sen! :)

Ha de gött!
Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0