Simning <3



Du är min bästa vän !

Det är helt sjukt vad jag saknar att få simma ! Känslan av allt både i och runtom bassängen, jag bara älskar det! Och saknar det otroligt mycket! Jag hoppas jag kommer vara tillbaka i bassängen snart!

Är nyss hemkommen från hockey matchen Örebra-Leksand, som tyvärr vanns av Leksand.. men men de gjorde ju tydligen inget skrev halva läktaren xD men jag vet inte! Idag va sista dagen på teorikursen, vilket va väldigt skönt! Så imorn slipper man gå upp vid 7, och kanske börja inse att det är SPORTLOV, men de e ju typ slut snart :O Men ska nog sova nu faktiskt!

God natt och sov så gott :)

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer
Postat av: Erica

men inte så konstigt leksand är typ.. aasbra! :o :s



haha nej precis, killar är bra skit ;D

å ja... hihi (a) ganska typiskt oss faktiskt :$

2010-02-26 @ 12:28:36
URL: http://ericahaiko.blogg.se/
Postat av: Erica

fråga mig ngt på min frågesida :D tryck på knappen ''fråga mig!'' som finns under varje inlägg å skriv din fråga :D(y)

2010-02-26 @ 14:21:47
URL: http://ericahaiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0