Onsdagens fundering


Ja nu va man tillbaka framför dataskärmen igen. Musiken va riktigt riktigt rolig idag , precis som vanligt :D vi va bara 6 personer de men skönt va väl de! Vi fick sitta och nöta piano, så nu sitter jag och har låten Right here waiting       på hjärnan. De va nämligen den låten vi spela, så nu kan jag faktiskt den på piano ! Eller inte hela, men introt typ :)

En sur sak som hände idag när jag åkte hem från skolan va att jag först sprang för att hinna med 31:an. Som vanligt var den alldeles proppfull! När jag sen står och trängs med allt folk inne på bussen och typ åkt halvvägs så kommer det en inte ens helvfull 31:a och bara kör förbi! Surt läge, men men finns det hjärterum finns de sjärterum, fast finns det hjärterum på bussar?

De får bli dagens fundering alltså...

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer
Postat av: mysan

åh jag vet jag blir så sur på 31 samma sak hände mig här om dagen ;O hihi tack söta <3

2010-02-03 @ 20:17:01
URL: http://mymiildred.blogg.se/
Postat av: Erica

haha hur orkar du ;D skriv bara ner lite ord sen när du ska berätta hittar du på ngt som låter ungefär som de stog i faktan x) maha



åh tack så mkt :D ja va bara tvungen å ha den !

2010-02-03 @ 22:00:05
URL: http://ericahaiko.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ånej, inget hjärterum på kallblodiga 31:an :O

På den kära 11:an finns det däremot ;)

<3

2010-02-08 @ 22:17:19
Postat av: Krullberta

Svar till Emmy: Nejnej de finns de inte :o haha xD <3

2010-02-09 @ 17:53:23
URL: http://krullberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0