Live timing (y)


Sorry för dålig uppdatering, men har varit så mycket nu så har helt enkelt inte hunnit!

Naturkunskapsredovsningen som jag har tjatat så mycket om gick bra! Fast jag har SJUKT nervös, så under de 10 minuter jag snackade va inte mina knän stilla 1 sekund, för att de skakade så mycket, men annars gick de super (y)

Igår fyllde Cissi 18 år , GRATTIS till henne <3 Så efter skolan blev de fika med tjejorna på bara vara :) Efterblev de en sväng på stan med Elvira. Tänkte ta kort senare på inköpen så ni får se :)

Nu sitter jag och följer NUSS (Nordiska ungdoms simspelen) via livetiming och önskar att jag också vore där! Live timing är en riktigt bra grej tycker jag (y)

Ikväll ska jag träffa min lilla tvättis o vi får se vad vi hittar på för knasigheter ;)

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0