Hjärninfarkt/Stroke


Äntligen klar med förberedningen inför naturkunskapsredosvisningen jag har på torsdag ! Jippie (y) nu är det bara att öva in den som gäller... ! Så de är väl bara att sätta igång med de, jag ska prata om hjärninfarkt eller stroke som man säger. På torsdag har jag förutom den här redovisningen ett idrottspsykologi seminarium om målsättning. + att jag ligger jättemycket efter i matten för att jag inte har kunnat skriva något! Så man väl säga att mitt liv i stort sett bara består utav att plugga! Tråkigt men det är den dystra saningen..!




Det här är mina stödord till redovisningen ...

Ja så nu är det väl bara att fortsätta plugga...

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer
Postat av: Erica

damn va mkt stödord :o ? haha x)

2010-02-03 @ 20:24:21
URL: http://ericahaiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0