Fullt upp


Igår skulle jag som sagt tillbringa kvällen hos Tvättis<3 På vägen dit ramlade jag 2 gånger i snödrivor, lyckat! När jag väl va framme, lite halvblöt sådär så blev jag utslängd i strumplesten XD Sen fick jag komma in och då blev de sex and the city. Mycket bra film, som jag definitivt rekommenderar!


Sex and the city - The movie

Idag ska jag spela min första Bridgetävling, och jag undrar verkligen hur de kommer sluta!! Fast innan bridgen ska jag till G-vik och avsluta min utbildning genom att kolla på Evelina och Louise när de har simskola :) Efter bridgen blir de TV-kväll med Emmy antar jag :D

Ha en bra dag allihopa :)

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer
Postat av: Erica

haha hatar snö! :/ de är så fult när man typ snubblar runt å ramlar å inte har nån kontroll alls xD jag fick typ slänga mig i en snöhög på kanten av vägen med flit här om dan :o gubbar som inte kan köra bil alltså! gud va ja babblar x) sry ;D

2010-02-07 @ 19:42:30
URL: http://ericahaiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0