Avatar


Tjenatjena!

För tillfället är jag sjukt sur på min grupps engelskaarbete, som inte vill funka som det ska!! Vi har spelat in en film och nu när jag ska klippa ihop den så funkar inte filmklippen:S Så imorn blir det upp på stan med Angelica, träffa Amanda och hämta kameran så att jag kan försöka igen! Om det inte funkar då, då blir jag mindre glad om man säger så!

Igår såg jag äntligen Avatar på bio, hade ju egentligen velat sett den i 3D men sen blev det inte så i alla fall, men men. I början tyckte jag den va lite seg men sen blev den hela tiden bara bättre och bättre tills man i slutett var helt fängslad! :)


Avatar

Kvällen har tillbringats framför TV:n , orkar verkligen ingenting annat! Skolan tar verkligen kål på mej!! Fast förut idag va jag faktiskt på träningen också, de va kul som alltid :)


Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer
Postat av: Emmy

Visst är den bra? :D Jag ska se den i 3D ikväll ;) <3

2010-02-13 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0