You're beautiful


Tjatja!

Sitter här vid datorn och gör min powerpoint om den Isländska litteraturen, självklart spelas det musik via spotify. Man kan ju inte plugga utan musik!! Eller inte jag i alla fall, kan ni?

I alla fall, You're beautiful med James Blunt spelas och helt plötsligt sjunger han "f*cking". Jag har aldrig hört det förut så jag tänkte att det måsta vara något fel på just min version, eller ska det var så ?

Lyssna själva: http://open.spotify.com/track/07dojL1EfhPOaFPPESDett det är efter 1.47/48 på låten.

Ska det vara så ?

En fundering bara

Pussilipuss


Kommentarer
Postat av: Minis :D

haha XD klart man måste ha musik när man pluggar!

;P <3<3

2009-10-04 @ 22:13:06
Postat av: Minis :D

haha XD klart man måste ha musik när man pluggar!

;P <3<3

2009-10-04 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0