Trodde jag ja!


Ni vet den där filmen jag såg när jag var hemma och var sjuk , Sicko? Jag skrev ju att vi skulle se den i skolan men eftersom jag var sjuk så tänkte jag att det var lika bra att se den när jag ändå kommer att vara tvungen att se den någon annan gång. Jag tyckte ju att jag var jättesmart som redan skulle ha sett den när läraren kommer fram till mej och säger att jag måste ta hem och kolla på den.

Självklart blev det ju inte så bra som jag hade trott! Istället för filmen som jag satt hemma och kollade på när jag var sjuk, så såg de en dokumentär som handlade om människor med ADHD, och idag skulle de se Sicko. Typiskt! Så när de andra satt och tittade på film fick jag sitta ensam i "havet" och jobba matte, vilket var bra det med men det känns så typiskt! Imorn ska de fortsätta och kolla eftersom de inte hann titta klart så de blir väl ensamt matteplugg då med..

Pussilipuss


Kommentarer
Postat av: Minis ;D

haha, SYND! XD

2009-10-05 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0