Torsdag

Min torsdag som jag hade sett fram emot så mycket gick käpprätt åt helvete! Jag som trodde att jag skulle få göra min elektroniska nervundersökning och få veta vad jag ska göra åt min skakande högerarm, men INTE! Det dröjer 1-2 månader till , och när jag fick höra det höll jag på att bryta ihop!

Efter besöket på läkargruppen bröt jag ihop i skolan och hela dagen var mindre kul! Fast vi hade ju dans på idrotten så det hände något roligt denna skoldag iaf! Eftersom jag beslöt mig för att inte träna så blev det till att ta bussen direkt efter skolan till Angelica och bara ta det lungt! Fast utan min kära bror Fredrik så hade det aldrig gått så han får en fin liten bild här:



Bra kväll iaf ! Angelica räddade min dag <3

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0