SOVmorgon = PLUGGmorgon


Tjenatjena !
Hur brukar ni ta vara på era sovmorgnar? Jag antar att ni brukar sova det är ju vad normala människor gör när man har sovmorgon! Det heter väl just SOVmorgon för att man ska just sova! Men inte jag inte, jag tror jag ska döpa om den här sovmorgonen till Pluggmorgon istället, för det är just vad det är. Idag börjar jag skolan 12 eftersom jag valde att inte ha någon specialidrott idag. Istället för den gick jag upp och plugga. Jag har ju som sagt svenska redovisning idag så ska ta vara på sista chansen att plugga in den otroligt intressanta texten om den isländska litteraturen!

Jag vet att bildkvalitén suger, men tar man med en mobilkamera så gör man

Dagens klädsel: Mörkblå baggyjeans från Gina tricot, Svart linne från HM och en rutigt sjal från Pieces som grädden på moset

Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Minis :D

Hehe ;P man kan ju inte slösa bort all ledig tid XD <3<3

2009-10-04 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0