Snabbis


Hejsanhejsan allesammas!

Blev en snabbis vid datorn nu , har precis landat här hemma efter skolan. Vill meddela att redovisningen gick helt okej , rösten skar sig en gång och jag fick black out en gång men annars helt okej! Väntar på att syster min ska bli klar med maten så att vi sen kan åka till träningen tillsammans men först måste vi förbi skolan och hämta ett häftet som jag har glömt, glömsk som jag är!

Kanske blir någon mer uppdatering ikväll, ska ju tävla imorn i Motala så måste sova tidigt! Annars blir det uppdatering imorgon kväll när jag har kommit hem igen!

Ha det bäst alla!

Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Minis :D

haha, pucko! ;P

2009-10-04 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0