Mc Donalds i Motala ger vi tummen upp (y)


Tjoosan!

Nu är jag pigg och alert igen! Så nu ska jag berätta om min gårdag!

Gick upp halv 6 för att åka till Motala och tävla! Det som var bra med dagen var den asgoda maten resten var inte alls bra! Tävlingen höll på ända från klockan 9 till efter halv 8 på kvällen så de va jätte lång dag!

100 fritt: 1.10 förut 1.07
100 rygg: 1.18 förut
50 fritt: 33 förut
200 rygg: 2.49 förut 2.44
4*50 fritt: 2.01 förut 2.02 Jag på sistasträckan: 32


På hemvägen åt vi självklart Mc Donalds och vet ni va? När jag skulle fylla på dricka så fanns det Fanta Exotic ! Världens godaste dricka fanns i sån där apparat på Mc Donalds! Hoppas det inte bara finns i Motala bara.



Jag var ju bara tvungen att ta en bild !!

Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Minis :D

haha XD Nöjd med Tävlingen? :)

du & din fanta ;D

<3<3

2009-10-04 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0