Massa strunt bara

Tjoosan, haft en bra dag?

Min skoldag var väl helt okej, hade ju bara två lektioner; Svenska och Bild. Bilden är alltid lika oseriös! Idag var samtalsämnet SEX ! Haha det är bara för kul att flumma! Att bara få skratta och glömma saker det gillar vi! Eller hur?

Efter skolan fick jag stressa iväg till träningen men innan jag kom fram hade jag nästan blåsit bort! Det är ju för sjutton nästan storm ute! Träningen gick väl inte så jättebra vilket var tråkigt. Vi körde syrapass men fick vänta 1 timme mellan första 400 frisim till andra saken som var 400 broken. Men men ...

Tänkte att det fick bli en bild också, det är ju alltid roligt!

Bild från skolavslutningen i 1:an (På gymnasiet)

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0