Litteraturhistoria here I come


Usch och fy!
Nu måste jag ta mig i kragen och börja plugga till provet på fredag.. Provet är på de litterära epokerna, tycker ni det låter kul eller ? Om det är någon som tycker det så tycker vi verkligen inte samma sak! Det här temat om de litterära epokerna har varit det tråkigaste skolarbetet jag har gjort under mina 10½ år i skolan! Det är helt sjukt vad tråkigt jag tycker det är !!! Allt kan inte vara roligt men det här är otrooooligt tråkigt!

Så min pluggmorgon tillbringas alltså till litteraturhistoria, sen drar jag iväg till skolan och pluggar ännu mer till provet på svenskalektionen, sen blir det väl till att leka på bilden, och sen träning. Idag är det ingen vanlig simträning inte utan idag ska vi ut och cykla! Det blir intressant ska jag säga er! 




                                                        +



                                                        +


                                                           =

                                                           (y)

Ha en bra dag!

Pussilipuss / Krullberta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0