It's a better day


God morgon på er allihopa!

Nu ska ni få höra om min morgon, fast inte den här morgonen utan morgonen igår, sähär var det :

Natten till igår så sov jag hos Angelica i hennes lägenhet, och innan vi somna så sa jag: - Jämt när jag har min mobil som väckarklocka (istället för min klockradio) så försover jag mej.

Och vad tror ni händer? JO jag försover mej! Jag skulle ha gått upp halv 7, för jag börja skolan klockan 8 och de tar ett tag och cykla till skolan från Angelica, så de va verkligen behövligt att gå upp hlav 7. Men såhär var det istället:

Angelica säger: - Vinefur, skulle inte du ha gått upp för aslänge sen ?
Jag (halvsover) - Nee, elr vaddå vad är klockan?
Angelica: - 5 över halv 8

I nästa sekund är jag uppe på benen och har redan börjat byta om , sminkar mej och sen cyklar som en dåre till skolan . Inte hann jag sätta på mej vantarna heller så jag trodde händerna skulle frysa fast på styret, men de gjorde de ju självklart inte!

Tror ni jag hann ?

SJÄLVKLART!

De va min gårdagsmorgon, hoppas eran var betydligt bättre!

Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Minis :D

Haha XD KLANT! ;D <3<3<3

2009-10-04 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0