Inte bara, så vi säger


Kanelbullens dag idag! Ska äta en massa massa bullar, vilket är självklart eller hur? Ni ska väl också äta en massa va?

Idag är det inte bara Kanelbullens dag utan det är också Fridas födelsedag, så vi säger GRATTIS FRIDA!

Idag är det inte bara Kanelbullens dag och Fridas födelsedag, det är också Viktors födelsedag, så vi säger GRATTIS VIKTOR!

Idag är det inte bara Kanelbullens dag, Fridas födelsedag och Viktorsfödelsedag, utan det är också 3 år sen jag tog bort min tandställning!



Dåligkvalité.com

Sen var det inget mer speciellt med den här dagen skulle jag tro, eller har jag glömt något?

Nu ska jag i alla fall åka till farmor och farfar , farmor fyllde år i fredags så vi säger GRATTIS I EFTERSKOTT FARMOR!

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer
Postat av: Minis :D

Grattis! XD <3<3

2009-10-04 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0