I stormens öga


Snart ska man dra iväg till staden och se på bio med girlsen! Det blir jag, Emmy, My, Angelica och Elvira som ska se Beck - I Stormens Öga. Någon som har sett den? Jag tycker den i alla fall verkar riktigt bra och självklart hoppas man ju på det!


Här är trailern:


För att komma till bion måste vi åka buss och jag ska för första gången sätta min fot på stadens nya LILA bussar. Har hört att de har jättehårda säten och att de åker jättelångsamt så de låter ju inge vidare. Men jag ska självklart skaffa min egen uppfattning innan jag hissar eller dissar dem!

Hoppas ni får en superbra kväll, för det ska jag ha!

Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: ebbaho

Självklart;)

2009-10-04 @ 19:24:03
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: Minis :D

kulkul! :) hare så kul <3



Godnatt, pusspuss :*

<3<3

2009-10-04 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0