Hurtful


Innan jag säger god natt för idag vill jag bara säga att jag körde J*vligt bra idag på träningen! Vi var väldigt få från start men ännu mindre vid slutet. Från början var vi 4 men det var bara jag och Evelina som simmade hela passet som var på 6000m. Det var länge sen vi körde så långt så det var riktigt kul! Armen var på bättre humör idag också den skakade inte utan gjorde bara fruktansvärt ont, så det ger vi tummen upp till (y)

Nu ska jag i alla fall sova, ska upp om 7 timmar och 16 min , dvs 10 i 5 imorn bitti. Morgonträning förstår ni! Och imorn är det ingen vanlig morgonträning ska ni veta, utan vi får finbesök av min lärare! Hon ska gå upp svintidigt bara för att komma på våran morgonträning och prata med våran tränare. Menmen , som Frida sa, det tror jag först på när jag ser det!

Hurtful, visst är det en bra låt? Det är den verkligen men inte när man har gått runt och sjungt den hela dagen och den verkligen inte försvinner! Eller hur är det jobbigt när låtar fastnar på hjärnan? Eller är det bara jag som tycker?


Bild från en morgonträning , klockan halv 6 på morgonen på G-vik


Sov gott och dröm sött!

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer
Postat av: Minis :D

Härligt! :D :P <3<3<3

2009-10-05 @ 22:00:03
Postat av: matilda

Godnatt, sov så gott:) !

2009-10-05 @ 22:13:54
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0