Hiss & Diss


Tjoootjooo!

Var ju på bio igår med girlsen, blev riktig riktigt lyckat så de var kul! Jag, Emmy och My åkte ju som jag skrev buss till stan och sen träffa vi Elvira och Angelica utanför SF.

De nya lila bussarna var verkligen inte bra! Asså för det första är de jättefula och för det andra är det osköna och hårda säten! Rumpan passar liksom inte in på sätet på något sätt, så däför väljer jag att dissa Örebros nya lila bussar. Det ända som är bra med dem är att de ska gå på biogas när allt är klart, men de gör inte det nu och det skulle de egentligen göra men det blev något fel med något har jag hört. Så diss till de lila bussarna!

Mikael Persbrandt väljer jag att hissa, han är verkligen grym filmen igår (I stormens öga) var nog hans bästa film enligt mej! Han är en sjukt bra skådespelare asså, het kolugn! Hela filmen va grym men utan Mikael Persbrandt hade den inte alls varit bra, tror jag. Synd bara att han odlar skägg! Hiss till Mikael Persbrandt alltså!


Diss till Örebros nya lila bussar


Hiss till Mikael Persbrandt för sitt grymma skådespeleri


Håller ni med mig?

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer
Postat av: Minis ;D

DISS! ;P

va bra, att den va så bra XD <3

Vill också se!! (A)

jag vill se den, flickan och sommaren med Göran :)

2009-10-05 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0