Dubbelbugg!?


Hej alla!
Haft en bra dag än så länge?
Jag kan minsann inte klaga på min dag i alla fall; Morgonträningen gick superbra fast kommer ha extrem träningsverk imorn! Matteprovet är äntligen avklarat, SKÖNT! Kommer bli godkänd i alla fall och det är ju det som är huvudsaken. Hade mentorsamtal idag också, lite läskigt men de gick bra ändå.

På idrotten hade vi dans, riktigt kul! Visst är det kul och dansa? Jag har alltid älskat och dansa och när jag var mindre tävlade jag i bugg, eller inte mindre men jag slutade i 7:an. Jag har alltid tyckt det vore roligt med dubbelbugg, för det är liksom inte bara bugg utan lite annan valfri dans också!

Titta på det här klippet:

Visst verkar det roligt?

Pussilipuss / Krullberta

Kommentarer
Postat av: Minis :D

Skönt! :D



jag älskar också att Dansa!!! ;D<3<3<3

2009-10-06 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0