Britt-Marie & Berit <3


Hejsvejs, haft en bra kväll? 
Själv har jag haft en superkväll med Berit! Som jag skrev förut var vi och kollade på Angelicas match och självklart var hon mycket duktig, hon gjorde ett mål! Tyvärr så förlora de men det är inget att hänga upp sig på! Haha det var en i motstånadarlaget som ramlade fler gånger än Angelicas lag gjorde mål! Man undrar ju om människan inte har några ben i kroppen!?



Britt-Marie & Berit = Friends forever!                        (Bild från 2008)

Under kvällen har jag fått plåggats lite också, men det kan det vara värt i vissa lägen! Har träningsverk i magen från morgonträningen imorse och därför har jag fått jätteont i magen när jag har skrattat så mycket idag! Men det är dte ju värt, eller hur ? Ett gott skratt förlänger livet! Men eftersom jag börjar bli gammal nu också så har jag ju fått ont i knät när jag böjer det. Så jag går runt med spikrakt vänsterben, och de ser nog väldigt kul ut när jag ska sätta mej och så, om ni förstår vad jag menar?

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0