Bära eller brista


God morgon på er, sovit gott?

Idag börjar jag skolan halv 1 så har hela förmiddagen på mig att blogga , ne inte blogga , utan hela förmiddagen på mig att skriva träningsdagbok! Den skulle egentligen ha varit inlämnad igår men jag fick lämna in den idag, så det är bara att skriva på.

Hitills är träningsdagboken 12 sidor! Frida lämnade in sin igår och hennes var 3 sidor och det var med analysen! Jag undrar verkligen om jag har missförstått alltihop!?

Aja jag får väl helt enkelt fortsätta skriva så får vi se om det bär eller brister.

Ha en bra dag!

Pussilipuss / Krullberta


Kommentarer
Postat av: Veronica

godmorgon =D lääget ? :)

2009-10-07 @ 09:09:16
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0